Troska o najwyższy poziom posprzedażowej obsługi naszych Klientów i Partnerów biznesowych  jest dla nas jednym z najważniejszych celów. Chcemy nie tylko gwarantować najlepszą technologię i najnowocześniejsze systemy budynkowe, infrastrukturalne oraz telekomunikacyjne, ale i również budować głębokie poczucie bezpieczeństwa we współpracy z C&C Partners. Dlatego uruchomiliśmy Dział Serwisu, który wspiera naszych Klientów i Partnerów zarówno w codziennym użytkowaniu systemów i produktów, jak i oferuje dedykowaną pomoc w nagłych przypadkach.

Dział Serwisu C&C Partners, to zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy z zaangażowaniem reagują na zgłoszenia zarówno naszych Partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych oferowanych przez nas systemów i produktów. Każde zlecenie serwisowe jest procesowane w sposób komplekowy aż do momentu zakończenia zlecenia. Działamy tak, aby nasi kontrahenci i klienci mieli głębokie zaufanie do długofalowej współpracy z naszą firmą. 

W ramach usług Działu Wsparcia Technicznego i Działu Serwisu możesz skorzystać z:


Dane kontaktowe

tel.: +48 65 525 55 47 / +48 723 422 656
email: serwis@ccpartners.pl – dotyczy zgłoszonych reklamacji sprzętowych
email: support@ccpartners.pl – dotyczy zgłoszeń wsparcia technicznego